visit me!

sila klik sini..

27 October 2011

SAYA SUKA CARI PASAL

Bila hujan begini, lagi teruk perasaan sedih melanda..dengar pulak music sedey2..mengenang nasib diri ini yang sampai bila harus diuji. Teringat pulak kata-kata suami :

" Jangan putus asa, jangan merungut dengan Allah nanti Allah benci, kita ni hak DIA..kita terima dan ikut aje apa yang ditentukan olehNYA, kalau kita merungut pon apa yang kita dapat? berdoa la dengan rendah diri..ye? ". 

Saya yang bergenang air mata menyampuk "Abang tak nak kawin lain"? ( ayat cari pasal )


suami : awak bagi ke? awak cari la kat abang ye? cari macam dato'siti norhaliza ;)


saya : ???!!!!!!! eeeeeee....geram nyeeee...( merajuk )


suami : aiii? tadi tanya pas tu marah pulak...tie, abang cukup awak sorang je, mana abang nak cari isteri macam awak? takde anak pon...kita bahagia kan?

saya: ( nanges)....

****
p/s: haaa...sahabat2 sekalian, jangan ikut perangai saya yang suka cari pasal. hehehe

1 comment:

  1. jgnla mcm tu...jgn cakap yang bukan2..x baik buat suami susah hati tau..:)

    ReplyDelete

komen sahabat