visit me!

sila klik sini..

19 March 2012

,,,TAHNIAH,,,

Bismillahirrahmanirrahim....

Tahniah buat sahabat suami, berkat doa dan kesabaran yang begitu tinggi akhirnya Allah memakbulkan doa kalian. 6 tahun menanti, dah sampai masanya kalian bergelar Ummi dan Abi.

Akak ni salah seorang PCOS juga. Siapa kata orang PCOS tak boleh hamil? boleh...cuma kena ada semangat yang tinggi. Masa jumpa dia dulu, kitorang berkongsi rasa, bercerita, meluahkan perasaan masing-masing sebagai hamba Allah yang diuji...

Dua tiga hari lepas jumpa lagi, dia membawa khabaran gembira. Dia kata dia dah hamil 4 bulan,. Tipu kalau saya kata saya tidak cemburu dengan berita itu. nak menangis pon ader... Tapi, saya terima kenyataan bahawa dah tiba masa untuk dia. Mungkin lepas ni giliran Noorsalawati dan Mohd Reduan pula.

Saya tidak lepaskan peluang untuk berkongsi apa yang akak ni buat sehingga dia berjaya. Akak ni bukan la besar sangat bentuk tubuh badannya. Mula-mula dia kata 3 bulan berturut-turut dia ambil clomid tapi takde rezeki jugak. Lepas tu dia cuba satu ubat ni, ubat kampung yang takde jenama pon..dia kata ubat tu mahal. 30 biji RM 150...ubat kecik2 aje...selain tu dia amalkan madu pada sebelah pagi, habbatussauda juga..sebelah petangnya dia berjogging. Akak ni period dia tunggang langgang. Dan dia pernah keguguran sama macam saya, bulan yang sama, tahun yang sama. Sama sama berpantang masa tu.

Apa-apa pon tahniah saya doakan semoga kandungan akak membesar dengan sihat dan selamat melahirkan...

1 comment:

  1. rm1/pc strip test upt pregnancy dan rm1.20 /pc opk kesuburan
    email; lovidoobidoo@gmail.com
    blogshop; http://tester-kesuburan-pregnancy-murah.blogspot.com/
    sms:puan nor 0122723104

    ReplyDelete

komen sahabat