visit me!

sila klik sini..

15 January 2012

HABBATUSSAUDA BARAKA

Assalamualaikum and good morning u ols...

Bila umur dah mencecah angka 3 kat depan ni, macam-macam penyakit duk intai-intai nak hinggap kat kita. Kulit muka pon dah nampak matang-matang gitu. Tapi masih lagi "baby face" boleh?? hik hik..
Dan kepala mula la teringat akan makanan-makanan tambahan yang boleh mengembalikan keremajaan kulit..wahhhh gituuuuu...!!! Semua makanan tambahan yang ada sekarang ni memang bagus. Lebih-lebih lagi jika diamalkan secara konsisten.

Tapi apa salahnya kita makan makanan tambahan sunnah Rasulullah macam Habbatussauda, madu, halba n etc. Pernah try Habbatusauda Barakah? jenis minyak dalam kapsul. Saya juga menggunakannya!!! ( style Nora Danish) hik..hik..

Sebenarnya masih ramai di antara kita yang masih belum mengetahui khasiat dan kebaikan Habbatusauda'. Mana-mana jenama pon sama saje khasiatnya. Tapi saya try amalkan jenama Baraka. Harganya RM 10.00 sekotak dalam nya ada 24 biji. Makan 2 biji pagi dan 2 biji malam. Untuk sebulan boleh beli 5 kotak. Kalau kat kelantan ni boleh beli kat Jaafar Rawas, Kat Kedai Nasi Arab Tarbush pon ada jual. Kat On-line, facebook pon ada. :)

Antara khasiat yang menarik minat saya, ia boleh mengatur kitaran haid, dan menambah kesuburan. Insyaallah saya akan amalkan secara konsisten juga. Tapi ingatlah bahawa Allah yang mengizinkan segala-galanya

No comments:

Post a Comment

komen sahabat