visit me!

sila klik sini..

19 December 2011

HADIAH UNTUK MU....KALAU LAH.....

Semoga sahabat semua berada di bawah Rahmat Allah...

Ulangtahun perkahwinan saya dan suami yang ke 6 dah dekat ni.., macam-macam duk terfikir dalam kepala ni apa hadiah yang saya nak bagi kat hubby nih...buntu dah mak jemah...takkan nak bagi    " MUNGA"..hehe...susahkan nak bagi hadiah kat orang lelaki ni..? any idea?                             

Terfikir nak masak special2 untuk dia, ke nak makan kat luar? ke nak celebrate ramai-ramai..huh..macam-macam duk pikiaq 

Tapi malam tadi....tiba-tiba aje teringat, KALAU LAH saya pregnant  dan dapat tahu beberapa hari sebelum ulangtahun perkahwinan, sudah pasti saya akan hadiahkan dia result UPT yang positif itu  yang akan saya bungkus cantik-cantik beserta dengan dua pasang kasut baby warna pink and blue... Kembar sepasang gitu...

Saya teringin melihat reaksi nya dan air terjun yang akan keluar dari matanya dan mesti dalam hati dia akan terbina satu taman. Ternyata hadiah itu akan menjadi satu hadiah yang paling bermakna dalam hidupnya.
Saya cuma nak suami saya gembira macam orang lain...

Tapi itu hanyalah sebuah IMPIAN, dan impian akan menjadi kenyataan bila ada satu usaha dan tawakkal kepada yang maha memberi rezeki...insyallah..amin.





5 comments:

  1. salam perkenalan...sedeynye baca entry awk ni..xpe insyaALLAH nti ALLAH kabulkan doa awk tu.jgn putus asa ye...

    ReplyDelete
  2. terima kasih sudi baca entry saya...sekadar meluahkan rasa disini...

    ReplyDelete

komen sahabat