visit me!

sila klik sini..

13 December 2011

13 Disember 1981

13 Disember 1981, lahirlah seorang hamba Allah penyambung zuriat Haji Nordin dan Hjh Sharipah yang 2 tahun berkahwin baru dikurniakan cahayamata. Cahayamata itu adalah saya Noorsalawati binti Nordin. Ehehehe....dan kini saya dah pon berumur 30 tahun..yeayyy!!! dah tua dah...

Alhamdulillah, syukur kepada Allah swt kerana masih memberi saya peluang untuk bernafas dan menghuni alam ciptaan nya yang indah ini dan menjalani kehidupan yang penuh dengan ujian. ( tanda Allah ingat dan sayang pada kita.) syukur..

Hari ni, celik aje mata saya memohon kepada Allah " Ya Allah, rahmatilah aku, tetapkanlah iman dihatiku,  murahkan rezekiku, kurniakanlah aku dan suamiku zuriat tanda cinta kami.

Dan suami pagi-pagi lagi dah wish birthday kat saya. tq, Alabiu darling.

2 comments:

komen sahabat